2009-2015 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 24272   University มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Name-Surname (Thai) อ.ดร. สัมพันธ์ ถิ่นเวียงทอง  Name-Surname (English) Dr. Sampan Thinwiangthong 
Department/Major/Subject - N/A -  Faculty Education 
Expertise      
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
595050003-3  Miss NOPPASORN BOONSENA  Education  Mathematics Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 435/2561 ลว. 8 สิงหาคม 2561  
605050035-1  Miss RUJISSINEE WIANGNON  Education  Mathematics Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 436/2561 ลว. 8 สิงหาคม 2561  
605050111-1  Miss JIRAPHORN PHOTHIYAN  Education  Mathematics Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 432/2561 ลว. 8 สิงหาคม 2561  
605050120-0  Miss NATCHARIDA NARARUK  Education  Mathematics Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 431/2561 ลว. 8 สิงหาคม 2561  
615050016-6  Mr. CHAYANGKUL CHANTHAWAN  Education  Mathematics Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ.290/2562 ลว.24 พ.ค. 2562  
615050182-9  Mr. CHINNAWAT PAKSUPHO  Education  Science and Technology Education  Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ.323/2562 ลว. 24 พ.ค. 2562  
Total 6 records
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
587050007-8  Mr. SUNTI BUNLANG  Education  Mathematics Education  Doctoral Degree   
Total 1 record
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   7   records   *Overload
 
 
Journal Publication (Co-author)
Title of Article การวิเคราะห์การออกแบบโจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ในชั้นเรียน ที่ใช้การศึกษาชั้นเรียนและวิธีการแบบเปิด 
Title of Journal วารสารศึกษาศาสตร์ ฉบับวิจัยบัณฑิตศึกษา มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Institute of Journal กองบรรณาธิการ วารสารศึกษาศาสตร์ ฉบับวิจัยบัณฑิตศึกษา คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น  
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 16 พฤษภาคม 2561 
Volume 13  Issue
Month มกราคม-มีนาคม  Year of Publication 2562 
Page   Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์  Level of Publication ชาติ 

Research Conference Distribution (Co-author)
Research Title Flow of Lessons in Mathematics Textbook for School Mathematics Learning in Classroom using Lesson Study and Open Approach 
Date of Distribution 24 November 2017 
Title of the Conference World Association of Lesson Studies International Conference 2017 (WALS2017)  
Conference Date 24 November 2017 To 27 November 2017  Organiser World Association of Lesson Studies (WALS) 
Conference Place Nagoya University  Province/State Nagoya, Japan 
Proceeding Paper Volume 2017  Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page PP-056  Proceeding Paper Editors/edition/publisher  
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Abstract