2012 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 3361   University มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Name-Surname (Thai) อ.ดร. สังเวียน ปินะกาลัง  Name-Surname (English) Dr. Sungwean Pinagalung 
Department/Major/Subject Faculty Education 
Expertise    
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
645050063-0  Miss SUNISA PIYAPRAI  Education  Education Psychology and Counseling   Master's Degree   
Total 1 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
637050013-8  Miss NATCHA TANUTAMNOK  Education  Curriculum and Instruction   Doctoral Degree   
637050003-1  Miss YUPAWADEE PROMSATIEN  Education  Curriculum and Instruction   Doctoral Degree  แต่งตั้ง เพิ่ม 5 กค.66  
627050009-8  Miss UNCHALEE BUACOKRUNG  Education  Curriculum and Instruction   Doctoral Degree   
627050005-6  Mr. CHUMPON NIYOMWAN  Education  Curriculum and Instruction   Doctoral Degree  เปลี่ยนจาก ผศ.ดร.องอาจ นามวงศ์  
Total 4 records
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   5   records
 
 
Journal Publication 1 (Co-author)
Title of Article การปรับรูปแบบการจัดการเรียนรู้แพรวา (PRAEWA MODEL) ของครูเพื่อพัฒนาความสามารถในการอ่านออกเขียนได้ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาในชั้นเรียนรวม An Adaptation of Praewa Teaching Management Model to Increase Literacy Capacity of Primary Students in an Inclusive Class  
Title of Journal บัณฑิตศึกษามหาจุฬาขอนแก่น 
Institute of Journal บัณฑิตศึกษา มจร.วิทยาเขตขอนแก่น 
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 5 มิถุนายน 2562 
Volume Issue
Month เมษายน - มิถุนายน  Year of Publication 2562 
Page 135  Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ตีพิมพ์แล้ว  Level of Publication ชาติ 

Journal Publication 2 (Co-author)
Title of Article THE EFFECT OF GROUP COUNSELING PROGRAM TO PROMOTING SELF-ESTEEM AMONG UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTS  
Title of Journal Journal of Education Naresuan University 
Institute of Journal คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยนเรศวร 
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 1 October 2021 
Volume 24  Issue
Month October-December  Year of Publication 2022 
Page   Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์  Level of Publication ชาติ