การสร้าง คักเลือกและการพัฒนาแนวความคิด การนำเสนอสินค้าสู้ตลาดเพื่อให้ได้กำไลสู่สุด ราคาของผู้ประกอบการ การกระจายสินค้า การจักการขาย การตลาดเพื่อความสามารถในการขาย การส่งเสริมการตลาดของผู้ประกอบการ การตลาดแบบไวรัส การโฆษณาและการประชาสัมพันธ์ การพัฒนาและการจัดสรรค์ทรัพยากรทางการตลาด การตลาดผู้ประกอบการสำหรับการว่าจ้าง การเติบโตและการรักษาลูกจ้าง การตลาดเพื่อกิจกรรมการเงิน การสร้างตราผลิตภัณฑ์ที่แข็งแกร่งและบริษัทที่แข็งแกร่ง
Generating,screening ant developing ideas, product launching to maximize profitability,entrepreneurial pricing, distribueion channel, sales management,marketing-enable sales,entrepreneurial promotion,viral marketing, advertising andpublic relations,marketing resource development and allocation,entrepreneurial marketing for hiring,groeing,and retaining employees,marketing for financing activities,building strong brands and strong companies.