2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Factor Analysis Of Innovative Primary Schools In Thailand  
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 1 พฤศจิกายน 2561 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Turkish Online Journal of Educational Technology  
     มาตรฐานของวารสาร OTHER (ERIC) 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Sakarya-Turkey  
     ISBN/ISSN ISSN 2146-7242  
     ปีที่ Special Issue for INTE- ITICAM - IDEC 2018 
     ฉบับที่ Volume 1 
     เดือน November
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2561 
     หน้า 577 
     บทคัดย่อ Innovative school is a school that developing new creative adaptations and incorporating its working style and learning management to create effective education management. Learners have the highest skill development. Teachers and educational personnel focused as innovators. Therefore, the school has educational competitiveness and sustainable value for its organization. The purpose of this research was to studies the components of innovative primary school in Thailand. Data was collected by 2 methods were using: 1) analysis the innovative school 185 documentary sources; and 2) studies in the 7 innovative schools model. The research found that: there are relatively few innovative school education, especially in Thailand. Innovative schools in primary school consisting of 7 components are 1) challenge of shared vision 2) flexible structure 3) innovator team 4) innovative strategic 5) innovative behavior 6) culture and open climate and 7) open communication.  
     คำสำคัญ Innovative school, primary school, Thailand 
ผู้เขียน
587050042-6 นาย วีระเดช มณีนพ [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0