|
|
เปรียบเทียบหลักการและทฤษฎีการบริหาร การพัฒนา และการวิจัยเชิงปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วมคุณสมบัติของโรงเรียนและผู้มีส่วนร่วมที่คัดสรร การศึกษาบริบทเพื่อกำหนดจุดเด่น จุดด้อย โอกาส และสิ่งคุกคาม การสัมมนาเพื่อวางแผนข้อเสนอในประเด็นที่น่าสนใจหรือท้าทาย การปฏิบัติ การสังเกต และการสะท้อนกลับ ในวงจรของโครงการพัฒนา การแสดงนิทรรศการและนำเสนอผลการปฏิบัติงาน
Comparison of principles and theories of participatory administration, development, and participatory action research. Qualifications of selected schools and participants. Contextual study including strength, weakness, opportunity and, threatening. Seminar for Proposal planning of interesting or challenging issues, acting, observing, and reflecting in the development project cycle. Exhibition and presentation of the work performance.
|