การจัดเรียงลำดับมโนมติ การจัดกระบวนการเรียนรู้ให้สอดคล้องกับมาตรฐาน บริบทของการเรียนรู้ การประเมินผลการเรียนรู้ การจัดสิ่งแวดล้อมการเรียนรู้ที่เอื้อต่อการพัฒนาผู้เรียนแต่ละคนตามความสามารถอย่างเต็มตามศักยภาพของผู้เรียนในการศึกษาขั้นพื้นฐานช่วงชั้นที่ 1-2 การฝึกปฏิบัติจัดการเรียนรู้บางมโนมติ
The sequencing of concepts; the management of learning process in conformity with the standards and context of learning; learning evaluation; the management of learning environment that encourages the development of each of the learners in Basic Education level 1(Grade 1-3)-2(Grade 4-6) to the fullest of their potentiality; practicing the management of concept learning.
|