การจัดเรียงลำดับมโนมติ การจัดกระบวนการเรียนรู้ให้สอดคล้องกับมาตรฐาน บริบทของการเรียนรู้ การประเมินผลการเรียนรู้ การจัดสิ่งแวดล้อมการเรียนรู้ที่เอื้อต่อการพัฒนาผู้เรียนแต่ละคนตามความสามารถอย่างเต็มตามศักยภาพของผู้เรียนในการศึกษาขั้นพื้นฐานช่วงชั้นที่ 4 การฝึกปฏิบัติจัดการเรียนรู้บางมโนมติ
The sequencing of concepts, the management of learning process to conform with the standards and context of learning; learning evaluation; the management of learning environment that encourages the development of each of the learners in Basic Education level 4 (Grade 9-12) to the fullest of their potentiality; practicing the management of concept learning.
|