การจัดเรียงลำดับมโนมติเทคโนโลยีสารสนเทศ การจัดกระบวนการเรียนรู้ให้สอดคล้องกับมาตรฐานสาระเทคโนโลยีสารสนเทศ บริบทของการเรียนรู้ การประเมินผลการเรียนรู้ การจัดสิ่งแวดล้อมการเรียนรู้ที่ เอื้อต่อการพัฒนาผู้เรียนแต่ละคนตามความสามารถอย่างเต็มตามศักยภาพของผู้เรียน การฝึกปฏิบัติจัดการเรียนรู้เทคโนโลยีสารสนเทศ
The sequencing of information technological concepts; managing learning process to conform with he standards of information technological content; the context of learning; the evaluation of learning; the arrangement of learning environment that encourages the development of the learners to the fullest of their potentiality; practicing the management of information technological learning.
|