ทฤษฎีและวิธีการโฆษณาและการส่งเสริมการขาย บทบาทและอิทธิพลของการโฆษณาและการส่งเสริมการขายที่มีต่อระบบเศรษฐกิจและสังคม การจัดองค์การของแผนกโฆษณาและการส่งเสริมการขาย ศึกษาวัตถุประสงค์การวางแผนและการดำเนินงานเกี่ยวกับการโฆษณา และการส่งเสริมการขาย การเลือกสื่อ การกำหนดงบประมาณและการวัดผล ศึกษาถึงข้อจำกัด กฎหมาย และจรรยาบรรณที่เกี่ยวข้องกับการโฆษณาและการส่งเสริมการขาย
Theories and techniques of advertising and sales promotion ; roles and influence of advertising and sales promotion on social and economic systems ; organizing advertising and sales promotion departments, studying planning objectives and operations of advertising and sales promotion ; selecting media ; budget establishing and results measuring ; studying constraints , laws and ethics concerning advertising and sales promotion.
|