ชื่อบทความ |
Exploring Elementary Thai Teachers’ Use of Mathematics Textbook |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
4 กันยายน 2555 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
Creative Education |
มาตรฐานของวารสาร |
|
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Scientific Research |
ISBN/ISSN |
2151-4755 |
ปีที่ |
3 |
ฉบับที่ |
6 |
เดือน |
October |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2555 |
หน้า |
692-695 |
บทคัดย่อ |
The aim of this study was to compare the approaches to use mathematics textbooks on primary school in-service teachers in the “Project for Professional Development of Mathematics’ teacher through Lesson Study and Open Approach”. The methodology is questionnaires-check lists, interviews and open ended questionnaires. The results on the approaches on teachers’ use of mathematics textbook found that the percentage of adherence and elaboration decrease and the percentage of creation increase after teachers attend the project. |
คำสำคัญ |
Teachers’ Use of Mathematics Textbook; Mathematics Textbook |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|