ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
SERVICE QUALITY, CUSTOMER EXPERIENCE QUALITY, BRAND LOVE AND BRAND ADVOCACY: A CASE OF COUNTER BRAND COSMETIC |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
4 กรกฎาคม 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY, SOCIAL SCIENCES, BUSINESS, TECHNOLOGY, EDUCATION AND ECONOMICS (ISBTEC2020) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Academia Industry Networks |
สถานที่จัดประชุม |
Hotel Istana, Kuala Lumpur, MALAYSIA |
จังหวัด/รัฐ |
Kajang, Selangor, Malaysia |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
4 กรกฎาคม 2563 |
ถึง |
5 กรกฎาคม 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2020 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
97-105 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
The study aims to investigate the interrelationship among Service Quality,
Customer Experience Quality, Brand Love, and Brand Advocacy in Thailand. The
questionnaires were used as tools in collecting data from 200 consumers of Counter
Brand Cosmetic. Data collection was analyzed by using Path Analysis. The results of
the study revealed that Service Quality has an influence on Customer Experience
Quality. Customer Experience Quality has direct and indirect influences on Brand
Advocacy through Brand Love. This study is expected to expand the growing body of
literature on service marketing. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|