ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
SERVICE QUALITY, CUSTOMER EXPERINCE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND ADVOCACY |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
4 กรกฎาคม 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
2nd International Conference on Inter-Disciplinary, Social Sciences, Business, Technology, Education and Economics (ISBTEC2020) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Academia Industry Networks |
สถานที่จัดประชุม |
Hotel Istana, Kuala Lumpur, Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
|
ช่วงวันที่จัดประชุม |
4 กรกฎาคม 2563 |
ถึง |
5 กรกฎาคม 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2020 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
18-25 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
The study aims to investigate the interrelationship among service quality, customer experience quality, customer satisfaction, and brand advocacy in Thailand. Questionnaires were used as tools in collecting data from 200 consumers of beauty clinics. Data collection was analyzed by using path analysis. The results of the study revealed that service quality has direct and indirect influences on customer satisfaction through customer experience quality. Customer experience quality has direct and indirect influences on brand advocacy through customer satisfaction. This study is expected to expand the growing body of literature on service marketing. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|