ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND EXPERIENCE, BRAND TRIBALISM AND BRAND
ADVOCACY |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
4 กรกฎาคม 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
2nd International Conference on Inter-Disciplinary, Social Science Business, Technology, Education and Economics (ISBTEC2020) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Academia Industry Networks |
สถานที่จัดประชุม |
Hotel Istana Kuala Lumpur, Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
|
ช่วงวันที่จัดประชุม |
4 กรกฎาคม 2563 |
ถึง |
5 กรกฎาคม 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2020 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
34-42 |
Editors/edition/publisher |
Academia Industry Networks (002911676-U) Kajang, Selangor, Malaysia |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among Brand
Experience, Brand Tribalism, and Brand Advocacy in Thailand. Questionnaires were
used as tools in collecting data from 230 sportswear consumers. Data collection was
analyzed by using Path Analysis. The results of the study revealed that Brand
Experience has the direct and indirect influence on Brand Advocacy through Brand
Tribalism. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|