2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title อิทธิพลของประสบการณ์ตราสินค้า ตัวตนตามอุดมคติ และอิทธิพลทางสังคม ต่อคุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภค กรณีศึกษาสินค้าประเภทรถยนต์ THE INFLUENCE OF BRAND EXPERIENCE, IDEAL SELF AND SOCIAL INFLUENCE ON CONSUMERS’ BRAND EQUITY : THE CASE OF CAR INDUSTRY 
Date of Distribution 20 February 2020 
Conference
     Title of the Conference The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 
     Organiser มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ 
     Conference Place The Empress Chiang Mai Hotel 
     Province/State เชียงใหม่ 
     Conference Date 20 February 2020 
     To 21 February 2020 
Proceeding Paper
     Volume 2563 
     Issue
     Page 191 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
615210033-6 Miss PRAPATSARA ASASANA [Main Author]
Business Administration and Accountancy Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference นานาชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา ไม่เป็น 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0

<
forum