Research Title |
อิทธิพลของประสบการณ์ตราสินค้า ตัวตนตามอุดมคติ และอิทธิพลทางสังคม
ต่อคุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภค กรณีศึกษาสินค้าประเภทรถยนต์
THE INFLUENCE OF BRAND EXPERIENCE, IDEAL SELF AND
SOCIAL INFLUENCE ON CONSUMERS’ BRAND EQUITY
: THE CASE OF CAR INDUSTRY |
Date of Distribution |
20 February 2020 |
Conference |
Title of the Conference |
The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 |
Organiser |
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ |
Conference Place |
The Empress Chiang Mai Hotel |
Province/State |
เชียงใหม่ |
Conference Date |
20 February 2020 |
To |
21 February 2020 |
Proceeding Paper |
Volume |
2563 |
Issue |
1 |
Page |
191 |
Editors/edition/publisher |
|
Abstract |
|
Author |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Proceeding |
Full paper |
Type of Presentation |
Oral |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
Presentation awarding |
false |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|