ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Roles of Brand Forgiveness towards Brand Re-engagement: Case of Domestic Airlines |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
31 สิงหาคม 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
8 th National and International Conference on Administration and Management |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Kasetsart University, Bangkok, Thailand |
สถานที่จัดประชุม |
KU Home, Kasetsart University |
จังหวัด/รัฐ |
Bangkok, Thailand |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
31 สิงหาคม 2563 |
ถึง |
1 สิงหาคม 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
8 |
Issue (เล่มที่) |
2 |
หน้าที่พิมพ์ |
51 |
Editors/edition/publisher |
Attapol Kuanliang Midwestern State University, USA. |
บทคัดย่อ |
This paper aims to investigate the mediating roles of forgiveness between Recovery satisfactions that included
apology factor, compensation factor and explanation factor towards brand re-engagement. The sample is Thai
passengers who have experienced some form of service failure or experienced inconvenience or dissatisfaction
with domestic airlines at Khon kaen Airport and Suvarnabhumi Airport of 400 samples. The data were analyzed
by using software package, confirmatory factor analysis (CFA), structural equation modeling analysis (SEM)
and mediating effect using by Sobel’s Test. The result of this study found that apology factor is the most
influenced through forgiveness towards brand re-engagement followed by
compensation factor and explanation factor. From this research, it can be concluded that the factors of recovery
satisfaction are influenced through brand forgiveness towards brand re-engagement. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Abstract |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|