2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Roles of Brand Forgiveness towards Brand Re-engagement: Case of Domestic Airlines 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 31 สิงหาคม 2563 
การประชุม
     ชื่อการประชุม 8 th National and International Conference on Administration and Management 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Kasetsart University, Bangkok, Thailand 
     สถานที่จัดประชุม KU Home, Kasetsart University 
     จังหวัด/รัฐ Bangkok, Thailand 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 31 สิงหาคม 2563 
     ถึง 1 สิงหาคม 2563 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 51 
     Editors/edition/publisher Attapol Kuanliang Midwestern State University, USA. 
     บทคัดย่อ This paper aims to investigate the mediating roles of forgiveness between Recovery satisfactions that included apology factor, compensation factor and explanation factor towards brand re-engagement. The sample is Thai passengers who have experienced some form of service failure or experienced inconvenience or dissatisfaction with domestic airlines at Khon kaen Airport and Suvarnabhumi Airport of 400 samples. The data were analyzed by using software package, confirmatory factor analysis (CFA), structural equation modeling analysis (SEM) and mediating effect using by Sobel’s Test. The result of this study found that apology factor is the most influenced through forgiveness towards brand re-engagement followed by compensation factor and explanation factor. From this research, it can be concluded that the factors of recovery satisfaction are influenced through brand forgiveness towards brand re-engagement. 
ผู้เขียน
615210034-4 น.ส. พัชรี หงษ์ทอง [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Abstract 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0