ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND COOLNESS, BRAND ENGAGEMENT AND
BRAND EQUITY OF LUXURY BRAND |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
24 กรกฎาคม 2564 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Business, Social Sciences, Economics and Technology 2021 (ICBSET2021) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Global Academia Network |
สถานที่จัดประชุม |
Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
Kuala Lumpur |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
29 กรกฎาคม 2564 |
ถึง |
29 กรกฎาคม 2564 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
- |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
111-118 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among Brand Coolness, Brand Engagement, and Brand Equity of luxury brands. Questionnaires were used as tools in collecting data from 234 customers in Thailand. Data collection was analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that Brand Coolness has a direct and indirect influence on Brand Equity through Brand Engagement. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|