2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title กลยุทธ์การตลาดสำหรับธุรกิจรถยนต์มือสอง กรณีศึกษาห้างหุ้นส่วนจำกัด นานามอเตอร์ คาร์เซ็นเตอร์  
Date of Distribution 21 August 2021 
Conference
     Title of the Conference National Research Conference 2021 : NRC 2021 “Business beyond the Pandemic” 
     Organiser คณะการบัญชีและการจัดการ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม  
     Conference Place คณะการบัญชีและการจัดการ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม  
     Province/State มหาสารคาม  
     Conference Date 21 August 2021 
     To 21 August 2021 
Proceeding Paper
     Volume
     Issue
     Page 349-358 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
625740146-1 Miss SOMRUEDEE KRITKAMJORN [Main Author]
College of Graduate Study in Management Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0