Research Title |
กลยุทธ์การตลาดสำหรับธุรกิจรถยนต์มือสอง
กรณีศึกษาห้างหุ้นส่วนจำกัด นานามอเตอร์ คาร์เซ็นเตอร์
|
Date of Distribution |
21 August 2021 |
Conference |
Title of the Conference |
National Research Conference 2021 : NRC 2021 “Business beyond the Pandemic” |
Organiser |
คณะการบัญชีและการจัดการ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม |
Conference Place |
คณะการบัญชีและการจัดการ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม |
Province/State |
มหาสารคาม |
Conference Date |
21 August 2021 |
To |
21 August 2021 |
Proceeding Paper |
Volume |
1 |
Issue |
1 |
Page |
349-358 |
Editors/edition/publisher |
|
Abstract |
|
Author |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Proceeding |
Full paper |
Type of Presentation |
Oral |
Part of thesis |
true |
Presentation awarding |
false |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|