ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
UNDERSTANDING SERVICE QUALITY AND PRICE FAIRNESS TO CUSTOMER LOYALTY IN THE COFFEE SHOP INDUSTRY
IN THAILAND |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
25 กุมภาพันธ์ 2565 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2022 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Burapha Business School |
สถานที่จัดประชุม |
Burapha Business School |
จังหวัด/รัฐ |
Chonburi |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
25 กุมภาพันธ์ 2565 |
ถึง |
27 กุมภาพันธ์ 2565 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
- |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
1 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
The purpose of this study is to identify the influence of the service quality and price
fairness influence customer satisfaction and loyalty in a coffee shop in Thailand. The
Sample size used for this study was 400 quota sampling from customers in 3 groups as (1)
students, (2) office workers, and (3) retirees who are staying in Thailand from December
2021 to February 2022. The researcher will utilize Partial Least Squares Structural Equation
Modeling (PLS-SEM) program to analyze the data. Several statistical approaches will be
used to get the stated objectives and test the hypotheses. Firstly, this research will be
evaluated the measurement model (validity and reliability). Secondly, descriptive statistical
methods will be used to study the demographic profile of coffee shop consumers in Thailand.
Thirdly, this research will be evaluated the structural model (relationship between service
quality, price fairness, customer satisfaction, and customer loyalty).
Keywords: Service Quality, Price Fairness, Customer Loyalty |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
ชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Abstract |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|