2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ UNDERSTANDING SERVICE QUALITY AND PRICE FAIRNESS TO CUSTOMER LOYALTY IN THE COFFEE SHOP INDUSTRY IN THAILAND 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 25 กุมภาพันธ์ 2565 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2022 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Burapha Business School 
     สถานที่จัดประชุม Burapha Business School 
     จังหวัด/รัฐ Chonburi 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 25 กุมภาพันธ์ 2565 
     ถึง 27 กุมภาพันธ์ 2565 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The purpose of this study is to identify the influence of the service quality and price fairness influence customer satisfaction and loyalty in a coffee shop in Thailand. The Sample size used for this study was 400 quota sampling from customers in 3 groups as (1) students, (2) office workers, and (3) retirees who are staying in Thailand from December 2021 to February 2022. The researcher will utilize Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) program to analyze the data. Several statistical approaches will be used to get the stated objectives and test the hypotheses. Firstly, this research will be evaluated the measurement model (validity and reliability). Secondly, descriptive statistical methods will be used to study the demographic profile of coffee shop consumers in Thailand. Thirdly, this research will be evaluated the structural model (relationship between service quality, price fairness, customer satisfaction, and customer loyalty). Keywords: Service Quality, Price Fairness, Customer Loyalty 
ผู้เขียน
635210064-7 Mr. VEPHA SAN [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ ชาติ 
รูปแบบ Proceeding Abstract 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0