2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ UNDERSTANDING SERVICE QUALITY AND PRICE FAIRNESS TO CUSTOMER LOYALTY IN THE COFFEE SHOP INDUSTRY IN THAILAND 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 30 มีนาคม 2565 
วารสาร
     ชื่อวารสาร International Journal of Social Science Research (IJSSR) 
     มาตรฐานของวารสาร OTHER () 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Academia Industry Networks (ACINET), Malaysia 
     ISBN/ISSN  
     ปีที่
     ฉบับที่ Vol 4 No 1, March 2022 Issue 
     เดือน March
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2565 
     หน้า 505-518 
     บทคัดย่อ The purpose of this study is to identify the influence of the service quality and price fairness influence customer satisfaction and loyalty in a coffee shop in Thailand. The Sample size used for this study was 400 quota sampling from customers who have experienced drinking coffee in Thailand. The researcher was utilized Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) program to analyze the data. The results show that service quality dimensions (tangible, reliability and assurance) have a positive influence on customer satisfaction and customer loyalty and customer satisfaction has a positive influence to price fairness and customer loyalty. Moreover, customer satisfaction plays a significant role as the mediator between service quality and customer loyalty. Furthermore, price fairness mediates between customer satisfaction and customer loyalty in the coffee shop in Thailand. 
     คำสำคัญ Service Quality, Price Fairness, Customer Satisfaction and Customer Loyalty. 
ผู้เขียน
635210064-7 Mr. VEPHA SAN [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0