2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ An Empirical Study of the Impact of Online Brand Community and Brand Commitment on Online Brand Advocacy. 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 20 เมษายน 2565 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International Conference on Impact of R & D on Business Economics, Management, Social Sciences, Banking & Finance (BESST) 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Bali Institute of Research Excellence (BIRE) 
     สถานที่จัดประชุม Hotel Santika Seminyak Bali 
     จังหวัด/รัฐ บาหลี 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 20 เมษายน 2565 
     ถึง 21 เมษายน 2565 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2022 
     Issue (เล่มที่) Vol. 6 - Issue. 32 
     หน้าที่พิมพ์ 12-16 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The study aims to investigate the interrelationship among online brand community, brand commitment and online brand advocacy of Cosmetic Micro-Influencers in Thailand by Quantitative Research Method. The data was collected by online questionnaire from 400 samples in Facebook Fanpage. (Wongnai Beauty, Sistacafe and Jeban.com) Then data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that online brand community has the influence direct on brand commitment and online brand advocacy. As a results online brand community model can explain 56% of brand commitment. That brand commitment has the influence direct on online brand advocacy. Overall, Brand commitment model can explain 80% of online brand advocacy. 
ผู้เขียน
635210003-7 น.ส. สุวนันท์ ภูศรีดาว [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0