2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Brand Passion, Online Brand Community, And Online Brand Advocacy: of Football Fan Clubs 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 20 เมษายน 2565 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International Conference on Impact of R & D on Business Economics, Management, Social Sciences, Banking & Finance (BESST) 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Bali Institute of Research Excellence 
     สถานที่จัดประชุม Hotel Santika Seminyak Bali 
     จังหวัด/รัฐ Bali 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 20 เมษายน 2565 
     ถึง 21 เมษายน 2565 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่) 32 
     หน้าที่พิมพ์ 17-20 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The main objective of this study is to use the Quantitative Research Method to analyze the correlation between brand passion, online brand community, and online brand advocacy of football fan clubs. The data was collected through an online survey of 400 participants from the Khobsanam, Gangzababall, and Goal Thailand fan pages. In addition, Structural Equation Modeling (SEM) was used for analysis. The results indicated that the brand passion has a direct influence on online brand community through a reliability. As a result, a reliability of the brand passion model was 73% of all online brand communities. Furthermore, the online brand communities also directly influence online brand Advocacy, with a reliability of 74%. 
ผู้เขียน
635210048-5 นาย พลเดช บุตรยศ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0