2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title แนวทางการปรับปรุงการให้บริการลูกค้าที่ใช้บริการ แอพพลิเคชัน K PLUS ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตจังหวัดอุดรธานี  
Date of Distribution 1 October 2022 
Conference
     Title of the Conference ประชุมวชิาการทางธุรกิจและนวัตกรรมทางการจัดการระดับชาติประจำป 2565 The 9 th National Conference on Business Management and Innovation 2022 (NCBMI 2022) วันที่ 1 ตุลาคม 2565 
     Organiser วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     Conference Place มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     Province/State ขอนแก่น 
     Conference Date 1 October 2022 
     To 1 October 2022 
Proceeding Paper
     Volume
     Issue
     Page 146 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
635740124-2 Mr. SINMAHAT KHEMPETCH [Main Author]
College of Graduate Study in Management Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0