ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND COOLNESS, BRAND SATISFACTION, AND BRAND EQUITY: A CASE OF MICE IN THAILAND |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 พฤษภาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
WRFASE International Conference |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World research forum for advances in science and engineering |
สถานที่จัดประชุม |
Kyoto Tokyu Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 พฤษภาคม 2566 |
ถึง |
11 พฤษภาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
397 |
หน้าที่พิมพ์ |
29-32 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research |
บทคัดย่อ |
The present study examines the relationship between Brand Coolness, Brand Satisfaction, and Brand Equity in the context of Khon Kaen MICE destination. The questionnaire was used to conduct data from 360 MICE tourists in Khon Kaen. The data were evaluated by using path analysis. The result demonstrated that Brand Coolness has a direct and indirect significant influence on brand equity through brand satisfaction. The essence of this study is to the expanding new knowledge of the literature on MICE City. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|