2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ BRAND COOLNESS, BRAND SATISFACTION, AND BRAND EQUITY: A CASE OF MICE IN THAILAND 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 10 พฤษภาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม WRFASE International Conference 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม World research forum for advances in science and engineering 
     สถานที่จัดประชุม Kyoto Tokyu Hotel 
     จังหวัด/รัฐ Kyoto, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 10 พฤษภาคม 2566 
     ถึง 11 พฤษภาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่) 397 
     หน้าที่พิมพ์ 29-32 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research  
     บทคัดย่อ The present study examines the relationship between Brand Coolness, Brand Satisfaction, and Brand Equity in the context of Khon Kaen MICE destination. The questionnaire was used to conduct data from 360 MICE tourists in Khon Kaen. The data were evaluated by using path analysis. The result demonstrated that Brand Coolness has a direct and indirect significant influence on brand equity through brand satisfaction. The essence of this study is to the expanding new knowledge of the literature on MICE City. 
ผู้เขียน
645210022-4 น.ส. อัญธิณี พวงสูงเนิน [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ ไม่เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0