ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
The Impact of Brand Experience on Brand Coolness, and Brand Equity: A Case of MICE Tourism |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 พฤษภาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World research forum for advances in science and engineering |
สถานที่จัดประชุม |
Kyoto Tokyu Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 พฤษภาคม 2566 |
ถึง |
11 พฤษภาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
397 |
หน้าที่พิมพ์ |
17-20 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research |
บทคัดย่อ |
The purpose of this study was to investigate the relationship between brand experience, brand coolness, and brand equity in the context of a tourist destination. The data were collected by questionnaires from 360 MICE tourists in Khon Kaen. Data collection was analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results indicate that brand experience has influenced on brand coolness. Brand coolness has influenced on brand equity and brand experience has direct and indirect influence on brand equity through brand coolness. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
ไม่เป็น |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|