2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ The Impact of Brand Experience on Brand Coolness, and Brand Equity: A Case of MICE Tourism 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 10 พฤษภาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม World research forum for advances in science and engineering 
     สถานที่จัดประชุม Kyoto Tokyu Hotel 
     จังหวัด/รัฐ Kyoto, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 10 พฤษภาคม 2566 
     ถึง 11 พฤษภาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่) 397 
     หน้าที่พิมพ์ 17-20 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research 
     บทคัดย่อ The purpose of this study was to investigate the relationship between brand experience, brand coolness, and brand equity in the context of a tourist destination. The data were collected by questionnaires from 360 MICE tourists in Khon Kaen. Data collection was analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results indicate that brand experience has influenced on brand coolness. Brand coolness has influenced on brand equity and brand experience has direct and indirect influence on brand equity through brand coolness. 
ผู้เขียน
645210019-3 น.ส. ปาณิสรา จันทะไพร [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ ไม่เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0