ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Experience, Brand Coolness, and Brand Equity: A Case of Domestic Tourism in Thailand |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 พฤษภาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
WRFASE International Conference |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World Research Forum for Advances in Science and Engineering |
สถานที่จัดประชุม |
Kyoto Tokyu Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 พฤษภาคม 2566 |
ถึง |
11 พฤษภาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
397 |
หน้าที่พิมพ์ |
29-32 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among brand experience, brand coolness, and brand equity in Khon Kaen, Thailand. In this qualitative study, questionnaires from 350 tourists were used in a field survey. The data were analyzed by structural equation modeling (SEM). The study revealed 4 components of brand experience, including sensory, affective, behavioral, and intellectual experiences through brand coolness. Brand experience had an indirect influence on brand equity. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|