ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
THE IMPACT OF BRAND COOLNESS ON BRAND SATISFACTION AND BRAND EQUITY: EVIDENCE FROM DOMESTIC TOURISM IN THAILAND |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 พฤษภาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World research forum for advances in science and engineering |
สถานที่จัดประชุม |
Kyoto Tokyo Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 พฤษภาคม 2566 |
ถึง |
11 พฤษภาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
397 |
หน้าที่พิมพ์ |
25-28 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the relationship among destination brand coolness, brand satisfaction, and brand equity in Khon Kaen, Thailand. The data were collected by questionnaire from 350 samples. The data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that brand coolness has a direct and indirect influence on brand equity through brand satisfaction. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|