2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ THE IMPACT OF BRAND COOLNESS ON BRAND SATISFACTION AND BRAND EQUITY: EVIDENCE FROM DOMESTIC TOURISM IN THAILAND 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 10 พฤษภาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม World research forum for advances in science and engineering 
     สถานที่จัดประชุม Kyoto Tokyo Hotel 
     จังหวัด/รัฐ Kyoto, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 10 พฤษภาคม 2566 
     ถึง 11 พฤษภาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่) 397 
     หน้าที่พิมพ์ 25-28 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research 
     บทคัดย่อ This study aims to investigate the relationship among destination brand coolness, brand satisfaction, and brand equity in Khon Kaen, Thailand. The data were collected by questionnaire from 350 samples. The data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that brand coolness has a direct and indirect influence on brand equity through brand satisfaction. 
ผู้เขียน
645210036-3 น.ส. ญาณิศา ถุงทองไพศาล [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ ไม่เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0