2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ BRAND EXPERIENCE, BRAND COOLNESS, AND BRAND EQUITY: A CASE OF BALI, INDONESIA 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 18 กรกฎาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม CIBES CONFERENCE 2023: The 3RD CURRENT ISSUES IN BUSINESS AND ECONOMIC STUDIES 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม CIBES RESEARCH GROUP 
     สถานที่จัดประชุม İstanbul Ticaret University 
     จังหวัด/รัฐ Istanbul, Turkey 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 16 มีนาคม 2566 
     ถึง 18 มีนาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 01-08 
     Editors/edition/publisher SOBER PROCEEDINGS 
     บทคัดย่อ This research aims to examine the relationship between brand experience, brand coolness, and brand equity in the context of a tourist destination. The surveys were used to collect data from 300 domestic tourists visiting Bali, Indonesia. Path analysis was used to evaluate the collected data. According to the findings of the research, brand experience has an influence on brand coolness. Furthermore, brand experience directly and indirectly affects brand equity through brand coolness. 
ผู้เขียน
645210023-2 นาย พงศ์พีระ ฝ่ายพลแสน [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0