ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND EXPERIENCE, BRAND COOLNESS, AND BRAND EQUITY: A CASE OF BALI, INDONESIA |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
18 กรกฎาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
CIBES CONFERENCE 2023: The 3RD CURRENT ISSUES IN BUSINESS AND ECONOMIC STUDIES |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
CIBES RESEARCH GROUP |
สถานที่จัดประชุม |
İstanbul Ticaret University |
จังหวัด/รัฐ |
Istanbul, Turkey |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
16 มีนาคม 2566 |
ถึง |
18 มีนาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
01-08 |
Editors/edition/publisher |
SOBER PROCEEDINGS |
บทคัดย่อ |
This research aims to examine the relationship between brand experience, brand coolness, and brand equity in the context of a tourist destination. The surveys were used to collect data from 300 domestic tourists visiting Bali, Indonesia. Path analysis was used to evaluate the collected data. According to the findings of the research, brand experience has an influence on brand coolness. Furthermore, brand experience directly and indirectly affects brand equity through brand coolness. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|