2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ UNRAVELING BRAND COOLNESS EFFECTS ON BRAND LOVE AND BRAND EQUITY: INSIGHT FROM BALI, INDONESIA 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 18 มีนาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม CIBES CONFERENCE 2023: The 3RD CURRENT ISSUES IN BUSINESS AND ECONOMIC STUDIES 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม CIBES RESEARCH GROUP 
     สถานที่จัดประชุม Istanbul Ticaret University 
     จังหวัด/รัฐ Istanbul, Turkey 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 16 มีนาคม 2566 
     ถึง 18 มีนาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 1-8 
     Editors/edition/publisher SOBER PROCEEDINGS 
     บทคัดย่อ This research aims to analyze the relationships between brand coolness, brand love, and brand equity in the context of a tourist destination. Questionnaires were used as the primary instrument to collect data from the 300 domestic tourists who traveled to Bali, Indonesia. Path analysis was utilized in the analysis of the data. The findings of the research showed that brand coolness has an influence on brand love. Additionally, there are both direct and indirect effects of brand coolness on brand equity. Specifically, the indirect effect is mediated by brand love. It is expected that this research will contribute new knowledge to the growing body of literature on tourism marketing and city branding. In addition, the findings of this study can also be utilized to enhance the brand strategies of tourism destinations. 
ผู้เขียน
645210053-3 Mr. RIAN KA PRAJA [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0