2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Brand Coolness, Destination Value, and Brand Equity: Insight from Bali, Indonesia 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 22 กรกฎาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม CIBES CONFERENCE 2023 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม 3RD CURRENT ISSUES IN BUSINESS AND ECONOMIC STUDIES CIBES CONFERENCE 2023 
     สถานที่จัดประชุม Istanbul Ticaret University 
     จังหวัด/รัฐ Turkey 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 16 มีนาคม 2566 
     ถึง 18 เมษายน 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่) 1-2023 
     หน้าที่พิมพ์ หน้า 108 -144 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ Abstract This study aims to investigate the interrelationship among brand coolness, destination value, and brand equity in the case of Bali, Indonesia. Questionnaires were used to collect data from 300 domestic tourists who traveled to Bali. Data collection was analyzed by using path analysis. Accordingly, the result showed that brand coolness has a direct influence on destination value. Furthermore, brand coolness directly and indirectly influences brand equity through destination value. As a result, it is anticipated that this study will add to the expanding new knowledge of the literature on destination marketing and city branding. In addition, the outcomes of this research might be used to improve the brand strategies of tourist destinations. 
ผู้เขียน
645210044-4 น.ส. วิจิตรา อุ่นแก้ว [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Abstract 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0