2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ The Development of Constructivist Flipped Classroom Learning Environments on Metaverse to Promote Problem Solving and Reasoning Skills in Mathematics of Secondary Education Grade 10th Students 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 30 สิงหาคม 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม 14th IIAI International Congress on Advanced Applied Informatics 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Japan National Tourism Organization. 
     สถานที่จัดประชุม Koriyama, Japan 
     จังหวัด/รัฐ  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 8 กรกฎาคม 2566 
     ถึง 13 กรกฎาคม 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ LIR 142 ลิ้ง [ DOI: 10.52731/lir.v003.142 ]  
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ This study investigates the effectiveness of a constructivist flipped classroom learning environment on Metaverse in promoting problem-solving and reasoning skills in secondary education Grade 10 mathematics students. Utilizing a one-group experimental design, a mixed-methods approach was employed to analyze the results, with a T-test yielding a significant value of .000. Results showed significant improvements in students' problem-solving and reasoning skills, as well as high levels of engagement and motivation in the virtual learning environment. The study suggests that the use of the Constructivist Flipped Classroom Learning Environments on Metaverse is a promising approach to enhance mathematics education, specifically in developing students' problem-solving and reasoning skills in a secondary education setting. Keywords: Constructivist Flipped Classroom Learning Environments, Metaverse, Problem Solving and Reasoning Skills in Mathematics 
ผู้เขียน
645050037-1 นาย พงศ์สกาย รุ่งรพีพรพงษ์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Poster 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0