2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ The Influences Of The Brand Image On The Service Recovery Strategy Of Private Hospitals In Thailand: The Role of Customer’s Emotional Intelligence 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 22 พฤศจิกายน 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม ICBEL London 2023 – International Conference on Business, Economics & Law 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Social Science and Humanities Research Association (ICBELLP)/Eurasia Research 
     สถานที่จัดประชุม The Tomlinson Centre 
     จังหวัด/รัฐ Queensbridge Road, London, UK 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 22 พฤศจิกายน 2566 
     ถึง 23 พฤศจิกายน 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2023 
     Issue (เล่มที่) NA 
     หน้าที่พิมพ์ 81-90 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The research aimed to 1) investigate the influences of four dimensions of brand image on service recovery strategy, satisfaction, words of mouth, and revisit intention and 2) identify the moderation effect of emotional intelligence forming of satisfaction from service recovery strategy. The study was conducted by quantitative research design where the data was collected using an online questionnaire by purposive sampling methods from the service users of private hospitals in Thailand. The 600 usable respondents will be analyzed by Structural Equation Modeling (SEM) and multi-group analysis with AMOS. The dimensions of brand image may positively promote the effectiveness of service recovery strategy according to ECT theory and supported SET theory by illustrating intended positive word-of-mouth communications and revisiting intention. This study may also introduce the moderation effects of emotional intelligence (EI) on satisfaction with the service recovery strategy. The results of the study indicated that recommended guidelines in private hospitals business to improve their service recovery strategy by using the dimensions of brand image to improve customer retention. EI identification could help to differentiate customers to provide suitable service recovery strategy attempts to fix the service discomfort in the healthcare sector. 
ผู้เขียน
647210002-4 นาย ฐานุเศรษฐ โชคพิริยวัชร์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาเอก ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0