ชื่อบทความ |
The Effect of a Diagnostic System for Scientific Competency Combined with a Personalized Intelligent Tutoring Module through Machine Learning for Enhancing the Learning Progression of Seventh Grade Students |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
8 สิงหาคม 2567 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
International Journal of Religion (IJOR) |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS Q3 |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Wise Press UK |
ISBN/ISSN |
2633-3538 |
ปีที่ |
|
ฉบับที่ |
5 |
เดือน |
|
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
หน้า |
|
บทคัดย่อ |
|
คำสำคัญ |
multidimensional competencies, machine learning, intelligent tutoring module, learning progression |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
ไม่มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|