2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ THE INFLUENCE OF SERVICE BRAND COOLNESS ON PERCEIVED VALUE AND BRAND LOYALTY: A CASE OF AIRASIA 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 10 สิงหาคม 2567 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International Conference on Humanities, Social Science and Business Management 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม WRFASE International Conference 
     สถานที่จัดประชุม Hearton Hotel Kyoto 
     จังหวัด/รัฐ Kyoto, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 10 สิงหาคม 2567 
     ถึง 11 สิงหาคม 2567 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2024 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 18-21 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) 
     บทคัดย่อ The study aimed to examine the relationship between service brand coolness, perceived value, and brand loyalty in the context of AirAsia airlines. Data was collected via an online questionnaire from 400 consumers who had used AirAsia services within the past year. The data collected was analyzed using structural equation modeling (SEM) with SmartPLS 4.0 software. The results revealed that service brand coolness has an indirect influence on brand loyalty through perceived value. This study extends the previous research and has contributed to theory and practice in the low-cost airline industry. 
ผู้เขียน
655210020-9 น.ส. ณัฐกาญจน์ วิเชียรศรี [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0

<
forum