ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
THE INFLUENCE OF SERVICE BRAND COOLNESS ON PERCEIVED VALUE AND BRAND LOYALTY: A CASE OF AIRASIA |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 สิงหาคม 2567 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Humanities, Social Science and Business Management |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
WRFASE International Conference |
สถานที่จัดประชุม |
Hearton Hotel Kyoto |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 สิงหาคม 2567 |
ถึง |
11 สิงหาคม 2567 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2024 |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
18-21 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) |
บทคัดย่อ |
The study aimed to examine the relationship between service brand coolness, perceived value, and brand loyalty in the context of AirAsia airlines. Data was collected via an online questionnaire from 400 consumers who had used AirAsia services within the past year. The data collected was analyzed using structural equation modeling (SEM) with SmartPLS 4.0 software. The results revealed that service brand coolness has an indirect influence on brand loyalty through perceived value. This study extends the previous research and has contributed to theory and practice in the low-cost airline industry. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|