2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ THE INFLUENCE OF BRAND COOLNESS, BRAND LOVE, AND BRAND ENGAGEMENT ON CUSTOMER DELIGHT OF LIVE STREAMING 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 10 สิงหาคม 2567 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International Conference on Humanities, Social Science and Business Management 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม WRFASE International Conference 
     สถานที่จัดประชุม Hearton Hotel Kyoto 
     จังหวัด/รัฐ Kyoto, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 10 สิงหาคม 2567 
     ถึง 11 สิงหาคม 2567 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2024 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 27-31 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) 
     บทคัดย่อ Abstract - This study aims to examine the relationship between brand coolness, brand love, and brand engagement on customer delight in the live streaming of fashion-related commodities in Thailand. The study is qualitative research. Approximately 390 Samples were collected and analyzed using structural equation modeling (SEM). The result revealed that brand coolness influenced brand love, brand engagement, and customer delight. brand love and brand engagement also influence customer delight. 
ผู้เขียน
655210023-3 น.ส. พัฒนาพร แสนสุข [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0

<
forum