ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
THE INFLUENCE OF BRAND COOLNESS, BRAND LOVE, AND BRAND ENGAGEMENT ON CUSTOMER DELIGHT OF LIVE STREAMING |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 สิงหาคม 2567 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Humanities, Social Science and Business Management |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
WRFASE International Conference |
สถานที่จัดประชุม |
Hearton Hotel Kyoto |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 สิงหาคม 2567 |
ถึง |
11 สิงหาคม 2567 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2024 |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
27-31 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) |
บทคัดย่อ |
Abstract - This study aims to examine the relationship between brand coolness, brand love, and brand engagement on customer delight in the live streaming of fashion-related commodities in Thailand. The study is qualitative research. Approximately 390 Samples were collected and analyzed using structural equation modeling (SEM). The result revealed that brand coolness influenced brand love, brand engagement, and customer delight. brand love and brand engagement also influence customer delight. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|