2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Effects of User-Generated Content through Social Media and Brand Equity on Intention to Study at a Higher Education Institution with the Moderating Effect of Subjective Norms 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 5 ธันวาคม 2567 
การประชุม
     ชื่อการประชุม GSRD International Conference, Tokyo, Japan, 05th December, 2024 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Global Society for Research and Development (GSRD) 
     สถานที่จัดประชุม Tokyo, Japan 
     จังหวัด/รัฐ Tokyo, Japan 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 5 ธันวาคม 2567 
     ถึง 5 ธันวาคม 2567 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2024 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 1-5 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) 
     บทคัดย่อ This research examines the impact of user-generated content (UGC) and brand equity on students’ intentions to study at a higher education institution, focusing on the moderating effect of subjective norms. Using PLS-SEM analysis of data from 400 university students, the findings indicate that UGC significantly enhances brand equity and has both direct and indirect effects on students' intention to study. Plus, brand equity boosts students’ intentions to study. Interestingly, the analysis reveals that subjective norms do not moderate the relationship between UGC and brand equity. These findings offer fresh insights for higher education marketing strategies, emphasizing the critical role of digital content, branding, and social influence. 
ผู้เขียน
655210027-5 น.ส. สุชญา จันทร์ตาฝั้น [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0

<
forum