ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Effects of User-Generated Content through Social Media and Brand Equity on Intention to Study at a Higher Education Institution with the Moderating Effect of Subjective Norms |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
5 ธันวาคม 2567 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
GSRD International Conference, Tokyo, Japan, 05th December, 2024 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Global Society for Research and Development (GSRD) |
สถานที่จัดประชุม |
Tokyo, Japan |
จังหวัด/รัฐ |
Tokyo, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
5 ธันวาคม 2567 |
ถึง |
5 ธันวาคม 2567 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2024 |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
1-5 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) |
บทคัดย่อ |
This research examines the impact of user-generated content (UGC) and brand equity on students’ intentions to study at a higher education institution, focusing on the moderating effect of subjective norms. Using PLS-SEM analysis of data from 400 university students, the findings indicate that UGC significantly enhances brand equity and has both direct and indirect effects on students' intention to study. Plus, brand equity boosts students’ intentions to study. Interestingly, the analysis reveals that subjective norms do not moderate the relationship between UGC and brand equity. These findings offer fresh insights for higher education marketing strategies, emphasizing the critical role of digital content, branding, and social influence. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|