|
Publication
|
Title of Article |
THE EFFECTS OF TEXT-TO-SPEECH DICTATION ON CHINESE ELEMENTARY STUDENTS’ LISTENING AND SPELLING SKILLS AT A PRIMARY SCHOOL IN CHINA |
Date of Acceptance |
8 January 2025 |
Journal |
Title of Journal |
Theory and Practice in Language Studies |
Standard |
SCOPUS Q2 |
Institute of Journal |
Academy Publication, UK |
ISBN/ISSN |
1799-2591 |
Volume |
2025 |
Issue |
1 |
Month |
1 |
Year of Publication |
2025 |
Page |
249-306 |
Abstract |
- |
Keyword |
dictation, Text-to-speech dictation, listening skill, spelling skill, Text-to-speech |
Author |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
citation |
true |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|
|
|
|
|
|