2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article Metaphor Comprehension Strategies Among Chinese L2 Learners: Exploring the Impact of Varying Language Proficiency 
Date of Acceptance 30 April 2025 
Journal
     Title of Journal rEFLections 
     Standard SCOPUS Q2 
     Institute of Journal King Mongkut's University of Technology Thonburi 
     ISBN/ISSN 2651-1479 
     Volume 2025 
     Issue 32 
     Month May-August
     Year of Publication 2025 
     Page 10 
     Abstract
     Keyword Metaphor Comprehension, Strategies, Chinese, Different language proficiency 
Author
637080036-8 Miss LIAOLIAO DING [Main Author]
Humanities and Social Sciences Doctoral Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
Level of Publication ชาติ 
citation false 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Attach file
Citation 0

<
forum