2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article การศึกษาความคิดสร้างสรรค์ของนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนอนุบาลพยัคฆภูมิพิสัย โดยใช้รูปแบบการสอนทักษะการปฏิบัติงานของแฮร์โรว์ร่วมกับสื่อสังคมออนไลน์ The study of creative thinking of grade 3 students at Anubanphayakkapumpisai School using Harrow’s instructional model for psychomotor domain with social media. 
Date of Acceptance 30 June 2025 
Journal
     Title of Journal Interdisciplinary Academic and Research Journal 
     Standard TCI Tier 2 
     Institute of Journal สถาบันส่งเสริมและพัฒนาวิชาการดอกเตอร์เคน 
     ISBN/ISSN Interdisciplinary Academic and Research Journal Old ISSN 2774-0374 (Online): New ISSN 2985-2749 (Online) 
     Volume
     Issue
     Month มกราคม-กุมภาพันธ์
     Year of Publication 2026 
     Page
     Abstract
     Keyword ความคิดสร้างสรรค์; ทักษะการปฏิบัติงานของแฮร์โรว์; สื่อสังคมออนไลน์; ความพึงพอใจ 
Author
645050119-9 Miss NUTSIRIN BUTSRISUAI [Main Author]
Education Master's Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
Level of Publication ชาติ 
citation true 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Attach file
Citation 0

<
forum