| ชื่อบทความ |
Evaluating a Computerized Adaptive Life Skills Assessment: Evidence from Thai Lower Secondary Students |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
31 กรกฎาคม 2568 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
TPM – Testing, Psychometrics, Methodology in Applied Psychology |
| มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS Q3 |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Universities and research institutions in Italy |
| ISBN/ISSN |
1972-6325 |
| ปีที่ |
2025 |
| ฉบับที่ |
Vol.32, No. R2 |
| เดือน |
July |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2568 |
| หน้า |
204-211 https://tpmap.org/submission/index.php/tpm/article/view/930 |
| บทคัดย่อ |
- |
| คำสำคัญ |
Computerized adaptive testing; life skills assessment; secondary education; non-cognitive measurement; Item Response Theory; Thai education; educational technology; psychometric analysis |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
ไม่มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
0
|
|
|