2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON BRAND EVANGELISM IN THE CONTEXT OF MICRO-INFLUENCERS 
Date of Distribution 16 June 2025 
Conference
     Title of the Conference Proceedings of WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE Kyoto, Japan 
     Organiser World Research Forum for Advances in Science and Engineering (WRFASE) จัดร่วมกับ IRAJ International 
     Conference Place ประเทศญี่ปุ่น 
     Province/State เมืองเกียวโต 
     Conference Date 10 May 2025 
     To 11 May 2025 
Proceeding Paper
     Volume This study was published in the Conference Proceeding Paper of WRFASE. 
     Issue ในเอกสารนี้ระบุเป็น เล่ม (Proceedings) โดยมีเลข ISBN: 978-93-90150-29-8 แต่ ไม่ได้ระบุ Volume/Issue  
     Page 11-16 
     Editors/edition/publisher Editor-in-Chief: Dr. P. Suresh M.E., Ph.D. Professor and Controller of Examinations, Karpagam College of Engineering, Coimbatore, India Publisher (สำนักพิมพ์) IRAJ International 
     Abstract
Author
665210013-7 Miss MISS PARMIKA KORAM [Main Author]
Business Administration and Accountancy Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0

<
forum