Research Title |
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON BRAND EVANGELISM IN THE CONTEXT OF MICRO-INFLUENCERS |
Date of Distribution |
16 June 2025 |
Conference |
Title of the Conference |
Proceedings of WRFASE INTERNATIONAL CONFERENCE Kyoto, Japan |
Organiser |
World Research Forum for Advances in Science and Engineering (WRFASE) จัดร่วมกับ IRAJ International |
Conference Place |
ประเทศญี่ปุ่น |
Province/State |
เมืองเกียวโต |
Conference Date |
10 May 2025 |
To |
11 May 2025 |
Proceeding Paper |
Volume |
This study was published in the Conference Proceeding Paper of WRFASE. |
Issue |
ในเอกสารนี้ระบุเป็น เล่ม (Proceedings) โดยมีเลข ISBN: 978-93-90150-29-8 แต่ ไม่ได้ระบุ Volume/Issue |
Page |
11-16 |
Editors/edition/publisher |
Editor-in-Chief: Dr. P. Suresh M.E., Ph.D. Professor and Controller of Examinations, Karpagam College of Engineering, Coimbatore, India Publisher (สำนักพิมพ์) IRAJ International |
Abstract |
- |
Author |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Proceeding |
Full paper |
Type of Presentation |
Oral |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
Presentation awarding |
false |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|