2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article The Development of Reading Comprehension Skills and Learners’ Satisfaction toward English Using Content and Language Integrated Learning (CLIL) with Canva Application for Grade 12 Learners at Thammakhositwittaya School 
Date of Acceptance 19 October 2025 
Journal
     Title of Journal Journal of Intellect Education (IEJ) 
     Standard TCI Tier 2 
     Institute of Journal ศูนย์ดัชนีการอ้างอิงวารสารไทย (TCI) 
     ISBN/ISSN 2822-0218 (Online) 
     Volume
     Issue
     Month พฤศจิกายน - ธันวาคม 2568
     Year of Publication 2025 
     Page
     Abstract
     Keyword CLIL, Canva, Reading Comprehension, Learner Satisfaction, EFL 
Author
635050017-6 Miss BUNJIRA THONGTHEP [Main Author]
Education Master's Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
Level of Publication ชาติ 
citation false 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Attach file
Citation 0

<
forum