2012 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 28960   University มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Name-Surname (Thai) ผศ.ดร. จิรดาวรรณ หันตุลา  Name-Surname (English) Asst. Prof. Dr. Jiradawan Huntula 
Department/Major/Subject Faculty Education 
Expertise      
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
645050150-5  Miss KANCHANOK SOIKUM  Education  Science and Technology Education   Master's Degree   
645050008-8  Mr. PISIT SANSOOK  Education  Science and Technology Education   Master's Degree   
635050133-4  Miss CHOPHAKA SRIKOMONWILAT  Education  Science and Technology Education   Master's Degree   
625050092-1  Mr. ANUWAT YOSTHASARN  Education  Science and Technology Education   Master's Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 351/2564 ลว. 5 ก.ค. 2564 เปลี่ยนจาก อ.ดร.ปาริชาติ แสนนา  
Total 4 records
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   4   records   *Overload approved
 
 
Journal Publication (Co-author)
Title of Article การพัฒนาการคิดวิเคราะห์ด้วยการจัดกิจกรรมการเรียนเชิงรุกโดยใช้เทคนิคเพื่อนคู่คิด เรื่องวงจรไฟฟ้า ระดับประถมศึกษา 
Title of Journal วารสารศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา 
Institute of Journal คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา 
ISBN/ISSN 2730-1303  Date of Acceptance 23 สิงหาคม 2565 
Volume 33  Issue
Month พฤษภาคม - สิงหาคม  Year of Publication 2565 
Page 90-102  Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ตีพิมพ์แล้ว  Level of Publication ชาติ 

Research Conference Distribution 1 (Co-author)
Research Title Enhance Critical Thinking Skill Of Students By Using Problem-Based Learning( PBL) ; Killing Caroline Byrne Senario 
Date of Distribution 16 March 2015 
Title of the Conference ICIE2015 The 2nd International Conference on Innovation in Education 
Conference Date 16 March 2015 To 18 March 2015  Organiser Institute for Innovative Learning, Mahidol University 
Conference Place Mahidol University, Thailand  Province/State Bangkok 
Proceeding Paper Volume Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 121  Proceeding Paper Editors/edition/publisher Patinya SORNKLA and Jiradawan HUNTULA 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 2 (Co-author)
Research Title Enhance Critical Thinking Skill Of Students By Using Problem-Based Learning ( PBL) ; Killing Caroline Byrne Senario 
Date of Distribution 18 March 2015 
Title of the Conference ICIE2015 The 2nd International Conference on Innovation in Education  
Conference Date 29 July 2015 To 29 July 2015  Organiser Institute for Innovative Learning, Mahidol University 
Conference Place Mahidol University, Thailand   Province/State Bangkok  
Proceeding Paper Volume 0-online  Proceeding Paper Issue 0-online 
Proceeding Paper Page 121  Proceeding Paper Editors/edition/publisher Patinya SORNKLA and Jiradawan HUNTULA  
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 3 (Co-author)
Research Title การศึกษาความสามารถในการโต้แย้งทางวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีความสามารถด้านการอ่านและการเขียนต่ำกว่าเกณฑ์ โดยใช้รูปแบบการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะ ร่วมกับกลวิธีการโต้แย้ง 
Date of Distribution 5 March 2024 
Title of the Conference The National Conference on Science Technology and Innovation 2024 (NCSTI 2024) Hybrid Conference “วิทยาศาสตร์ เทคโนโลยี และ นวัตกรรม สู่การพัฒนาที่ยั่งยืน” 
Conference Date 5 March 2024 To 5 March 2024  Organiser คณะวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยราชภัฏสวนสนุ ันทา 
Conference Place ณ โรงแรมรอยัลริเวอร์บางพลัด  Province/State กรุงเทพมหานคร 
Proceeding Paper Volume Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 1471-1487  Proceeding Paper Editors/edition/publisher  
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference ชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper