ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Love, Brand Jealousy, and Purchase Intention of Big Bike Motorcycle. |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
11 กรกฎาคม 2560 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
Universal Academic Cluster International Summer Conference in Hokkaido |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Universal Academic Cluster |
สถานที่จัดประชุม |
Sapporo Cafe |
จังหวัด/รัฐ |
Hokkaido, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
9 กรกฎาคม 2560 |
ถึง |
11 กรกฎาคม 2560 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
01 |
Issue (เล่มที่) |
01 |
หน้าที่พิมพ์ |
120-128 |
Editors/edition/publisher |
Dr. Banyat Sroysang |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among brand love, brand jealousy, and
purchase intention. The data was collected by online questionnaire from 400 samples in
Thailand. Then data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The
results of the study revealed that brand love has the influence on brand jealousy and purchase
intention. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
ไม่มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
2
|
|