2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Analysis of Tourists’ Complaints about Service Delivery of the Identity of Nan Museum 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 12 ธันวาคม 2562 
การประชุม
     ชื่อการประชุม 15thInternational Conference on Humanities and Social Sciences (IC-HUSO) 2019 11th-12th November, 2019 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Faculty of Humanities and Social Sciences  
     สถานที่จัดประชุม Faculty of Humanities and Social Sciences Khon Kaen University 
     จังหวัด/รัฐ Khon Kaen  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 11 ธันวาคม 2562 
     ถึง 12 ธันวาคม 2562 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2019 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 1334 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The present study aimed to analyze tourists’ complaints and comments on the Identity of Nan Museum. In particular, 123 of tourists’ complaints and comments given in the comment box at the Identity of Nan Museum were analyzed through content analysis and classified based on the concept of knowledge management. The results showed that the complaints and comments on the Identity of Nan Museum can be categorized into six aspects: 1) services (30.89 percent), learning activities should be organized throughout the year; 2) contents (24.39 percent), content management or their order was not accurate; 3) exhibition resources (21.95 percent), photographs exhibited at the museum should be those taken at the real sites or authentic artifacts of Nan; 4) location (10.57 percent), the entrance sign was not clearly visible, and the font size of other signs in the museum was too small; 5) personnel staff (6.50 percent), an exhibition guide should develop presentation and narration skills; and 6) other aspects (5.69 percent), there should be collaboration with other related organizations, such as local or community organizations and temples.  
ผู้เขียน
605080041-8 น.ส. ณัฐนันท์ ตาสุข [ผู้เขียนหลัก]
คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0