ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND EXPERIENCE, BRAND LOVE AND BRAND
ADVOCACY: A CASE OF PREMIUM SMARTPHONE |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
4 กรกฎาคม 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
2nd International Conference on Inter-Disciplinary, Social Science Business, Technology, Education and Economics (ISBTEC2020) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Academia Industry Networks |
สถานที่จัดประชุม |
Hotel Istana Kuala Lumpur, Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
Kuala Lumpur, Malaysia |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
4 กรกฎาคม 2563 |
ถึง |
5 กรกฎาคม 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2020 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
26-33 |
Editors/edition/publisher |
Academia Industry Networks (002911676-U), Kajang, Selangor, Malaysia |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among Brand Experience, Brand Love, and Brand Advocacy of premium smartphone in Bangkok, Thailand. Questionnaires were used as tools in collecting data from 460 customers. Data collection was analysed using Path Analysis. The results of the study revealed that Brand Experience, consisting of Sensory, Affective, Behavioral, and Intellectual, has an indirect influence on Brand Advocacy through Brand Love. In another, the results supported two hypotheses of the study that showed 26% explains with Brand Love, and 76% explains to Brand Advocacy. This study was expected to expand the growing body on the marketing literature and help develop strategies that appeal to customers and strengthening their brand advocacy. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|