2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ The Study Components of Entrepreneurial Equity Brand for Tutorial School in Thailand 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 17 ตุลาคม 2562 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Journal of Critical Reviews 
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Journal of Critical Reviews 
     ISBN/ISSN 2394-5125 
     ปีที่ ุ6 
     ฉบับที่
     เดือน
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2563 
     หน้า 14-17 
     บทคัดย่อ Abstract The objectives of research is to study components of entrepreneurial equity brand for tutorial school in Thailand. Using descriptive research on 2 steps which are 1) study 7 documents about brand equity for synthesize the components of brand equity and 2) confirm the the components by the 7 specialists in educational administration and measurement and evaluation. The research found that: The entrepreneurial equity brand for tutorial school consisted of 4 main are components include: 1) brand awareness include 2 sub-components are brand recall, and brand recognition, 2) Brand association include 3 sub-components are the brand's attitude, brand features and the benefits of the brand, 3) Perceived quality consists of 3 sub-components which are satisfaction , intention and trust, and 4) Brand loyalty include 2 sub-components are behavioral loyalty and loyalty in attitude.  
     คำสำคัญ entrepreneur, brand equity, tutorial school 
ผู้เขียน
597050032-0 นาย กณสิทธิ์ จตุเทน [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation ไม่มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0