ชื่อบทความ |
The Study Components of Entrepreneurial Equity Brand for Tutorial School in Thailand |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
17 ตุลาคม 2562 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
Journal of Critical Reviews |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Journal of Critical Reviews |
ISBN/ISSN |
2394-5125 |
ปีที่ |
ุ6 |
ฉบับที่ |
4 |
เดือน |
|
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2563 |
หน้า |
14-17 |
บทคัดย่อ |
Abstract
The objectives of research is to study components of entrepreneurial equity brand for tutorial school in Thailand. Using descriptive research on 2 steps which are 1) study 7 documents about brand equity for synthesize the components of brand equity and 2) confirm the the components by the 7 specialists in educational administration and measurement and evaluation. The research found that:
The entrepreneurial equity brand for tutorial school consisted of 4 main are components include: 1) brand awareness include 2 sub-components are brand recall, and brand recognition, 2) Brand association include 3 sub-components are the brand's attitude, brand features and the benefits of the brand, 3) Perceived quality consists of 3 sub-components which are satisfaction , intention and trust, and 4) Brand loyalty include 2 sub-components are behavioral loyalty and loyalty in attitude.
|
คำสำคัญ |
entrepreneur, brand equity, tutorial school |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
ไม่มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|