2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Full-Day School Impacts in Indonesia: Perspective of Honorary Teachers 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 26 สิงหาคม 2563 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Kelola: Jurnal Manajemen Pendidikan 
     มาตรฐานของวารสาร OTHER (SINTA: Science & Technology Index (Ministry of Research, Technology and Higher Education of Republic of Indonesia)) 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Universitas Kristen Satya Wacana 
     ISBN/ISSN 2549-9661 
     ปีที่
     ฉบับที่
     เดือน July-December
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2563 
     หน้า 131-140 
     บทคัดย่อ Since Indonesia employed 37.10% teachers that are still in honoraria status/ contracted-status, it is a serious problem. This research used mixed-method to address the goals. Spreading the questionnaire and having in-depth interview are used to get the data. Three experts validated the questionnaires through IOC (Index of Item Objectives Congruence). There are 30 questions that were used to achieve the goals. The reliability of the item is acceptable. The Cronbach value shows .839 which is higher than .70 (.839>.70). The sampling of this rerearch are totally the honorary teachers that are stratified into three groups, young teacher, senior and older teacher based on the working year. However, the result indicates there are significant impacts of FDS implementation to honorary teacher professionally. But the opposite, personal impact of FDS implementation to honorary teachers is not significant. In line with the differences between those three generations that are not so significant 
     คำสำคัญ Full-day School, Impact, Honorary Teacher 
ผู้เขียน
625050170-7 Mr. HAIYUDI [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation ไม่มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ ไม่เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0