2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Job Satisfaction Components of Teachers in Private Schools Under The Service of Khon Kaen Provincial Education Office Area, Khon Kaen, Thailand 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 14 พฤษภาคม 2564 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International conference on Educational Administration and Higher Education 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Srinakharinwirot University,  
     สถานที่จัดประชุม Online 
     จังหวัด/รัฐ Bangkok, Thailand 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 14 พฤษภาคม 2564 
     ถึง 14 พฤษภาคม 2564 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 27-38 
     Editors/edition/publisher Assistant Professor Dr.Theeraphab Phetmalaikul 
     บทคัดย่อ Education is one of the main pillars for countries development which gives people valuable knowledge about their surroundings and help develop their society to advance. Teachers take a crucial position in every part of the education system.Promoting private education management is one of the main missions of the Ministry of Education which aims to achieve the development of private education towards excellence with quality up to international standards.Teacher job satisfaction is important to cause a positive school environment as well as teaching efficiency. Therefore, the teachers’ job satisfaction is important to be developed for teachers under the service of Khon Kaen Provincial Education Office Area, Khon Kaen, Thailand. This research study aimed to find and analyze components and indicators of the Job Satisfaction for private school teachers under the service of Khon Kaen Provincial Education Office Area. The research method is Qualitative Research by using Document Analysis about the job satisfaction. 
ผู้เขียน
625050168-4 Miss YEE LAY KYAW [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0